Telefonie

Telefonie

Bij een bedrijf moet de telefonie goed geregeld zijn. Er moet intern en extern gebeld kunnen worden. Ook moet het mogelijk zijn om en gesprek te kunnen doorverbinden of door te schakelen. Bij veel bedrijven wordt de telefonie nog via analoge telefooncentrale geregeld. Voor elke onderneming zijn de eisen op het gebied van telefonie anders. Daarom bieden wij verschillende oplossingen aan op het gebied van telefonie.

Zakelijke telefonie

De telefonie is erg belangrijk voor een organisatie. Je wilt natuurlijk dat telefonie, internet en databeheer probleemloos verlopen binnen je bedrijf. Met onze diensten kun je fors besparen op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en databeheer. Voor bedrijven met meerdere vestigingen is het belangrijk dat er een centrale telefoonoplossing is. Het is namelijk erg belangrijk dat als een medewerkers thuis werkt, hij goed bereikbaar is. Goede telefonie hoeft geen dure investering te zijn. Bij zakelijke telefonie maakt het niet uit of je veel of weinig belt. Je betaalt vaak een vast bedrag per maand. Bij sommige abonnementen is het telefonieverkeer tussen eigen vestigingen gratis. 

Besparen zakelijke telefonie

Op het gebied van zakelijk telefonie kan vaak flink geld bespaart worden. Wij hebben daarom een aantal tips voor je: 
1. Bellen via internet is vaak stukken goedkoper dan via vaste lijnen.
2. Doe zaken met een gespecialiseerde partij.
3. Bezuinig niet op kwaliteit, want gesprekken die wegvallen kosten tijd en ergernis.

Mobiele telefonie

Bereikbaarheid is belangrijk binnen een organisatie. Door een goede bereikbaarheid kunnen medewerkers efficiënt werken. Het beheren en optimaliseren van de communicatie vergt aandacht, tijd en kennis. Wij kunnen je helpen met het optimaliseren van het mobiele contact.  

Terug naar overzicht